Marle Reimert
Online marketeer. Content specialist. Fashion enthusiast.
Dermatuer
Sep 2021 – nu
Brand manager Benelux REN Clean Skincare | Lord&Berry
Brand marketing strategie, PR, B2B & B2C marketing en communicatie.
Ha! Marketing
Juni 2016 – aug 2021
Online marketing Consultant
Online content strategie, content optimalisatie, SEO
Maart 2016 – nu
Platform voor jonge, ambitieuze vrouwen die aan het begin van hun carrière staan.
September 2014 – januari 2016
Gestart als Assistent PR Manager op de consumentendivisie (merken: L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier & essie). Daarna verantwoordelijk voor de online marketing van L’Oréal Professionel en essie professional.
Hoe houdbaar is Chanels afkeer van e-commerce tijdens de Corona pandemie?
Is Chanels matige e-commerce aanwezigheid een houdbare strategie nu consumenten zich als nooit tevoren tot online bestellingen wenden? Chanel, het merk dat zelfs binnen het luxe segment nog top of the bill is, houdt er nog altijd een vrij traditionele...
De invloed van athleisure op de modewereld
Een trend die volgens het Amerikaanse Morgan Stanley de afgelopen jaren met maar liefst 47% is gestegen in marktaandeel en naar verwachting het komende jaar nog met 30% zal groeien. Toen ik in Amerika woonde heb ik me over veel verbaasd, maar één ding...
Een winnende strategie voor Instagram Live voor mode bedrijven
Instagram Live als onderdeel van je marketingplan. Als er iets populair geworden is tijdens de Corona-crisis, dan is het wel live gaan op Instagram. Waar nieuwe ontwikkelingen op het gebied van social media door de gevestigde orde nog voor zich uit werden...
Wat is een e-girl en wat is haar invloed op de make-up branche?
Wie zijn de e-girls waar iedereen het over heeft? Met de opkomst van TikTok staat ook een ander type influencer op binnen de modewereld. Één om nu alvast rekening mee te gaan houden, want; hoe ga je haar beïnvloeden als mode-of cosmeticamerk? In 2019 was...